منشور اخلاقی
• تلاش برای تحقق اهداف و چشم انداز موسسه و انجام صحیح و به موقع ماموریت های پیش رو
• خدمات صادقانه به مردم، مخاطبین و توریست ها با کیفیت بالا و متناسب با نیازهای آنان
• جلب رضایت و احترام و مشارکت بیماران و همراهان
• رعایت اخلاق پزشکی، حفظ اسرار بیمار، صبوری و بردباری و سایر مقررات مربوطه
• در پیش گرفتن کار گروهی و نقد پذیری
• ارزش گذاری به وقت مراجعین و برنامه ریزی برای انجام به موقع امور و پرهیز از تاخیر
• نوآوری در ارائه خدمات برای افزایش جذابیت های عمومی فرایند، در کنار الزمات پزشکی
• تلاش برای ارتقای مستمر کیفیت خدمات.